10 dôvodov, prečo si z litrových štvorkoliek vybrať práve Loncin Xwolf 1000
1. Motor silnejší než stádo býkov
Loncin si pre alfa samcov štvorkolkovej svorky pripravil špeci motor CVT1000. Véčkový dvojválec so silou rovných 100 koní a skvelým točákom 102 Nm pri 5 500 otáčkach za minútu. Porovnateľné 4kolky sa s točákom cez stovku absolútne nepozrú a trojciferné číslo v konských silách je tiež poriadna rarita. Xwolf ti dopraje neskutočný drajv.
2. Tona na guli a navijak, čo utiahne karavan
Ďalší litrový quad s takými guľ.. eh, s takou guľou len tak nenájdeš. Na vozík môžeš vďaka nadupanému ťažnému zariadeniu naložiť až 1000 kíl. A navijak? Potiahne až 3 500 libier. Toľko váži napríklad väčší karavan, naložená oktávka alebo menšia veľryba. Reálne ti však pomôže odtiahnuť akúkoľvek prekážku z cesty a dostane ťa z akejkoľvek šlamastiky. Navyše je navijak vybavený autostopom.
3. Super dlhý dojazd
Vlčí liter má nielen silu, ale je tiež poriadny vytrvalec. Niet sa čo čudovať. Do nádrže načapuješ až 33 litrov šťavy. O tom sa konkurenčným strojom ani nesníva – veď niektoré sa nedostanú ani cez 20 litrov.
4. Kolesá pod absolútnou kontrolou
Pri bežnej jazde rozdáva silu medzi kolesá samosvorný diferenciál Torsen. Keď ale ide do tuhého, nastupuje do akcie elektrická uzávera. Medzi 2WD a 4WD si to prepneš jediným gombíkom. Vďaka tomu všetkému máš kolesá vždy absolútne pod kontrolou.
5. Brodivosť skoro až po rozkrok
Výfuk má vlk posadený 760 mm vysoko. To je o parník viac, než u bežnej konkurencie. A podobné je to aj so saním (1 025 mm) a odvetrávaním variátora (795 mm). Poistková skrinka a rozvod káblov nájdeš až 820 mm vysoko. To všetko ti garantuje, že s litrovým Xwolfom prefrčíš vodou, ktorá by ti siahala skoro až po rozkrok.
6. Otáčanie na päťhalierniku
Vďaka minimálnemu polomeru otáčania 3,7 m sa ľahko vymotáš aj z úzkych lesných ciest. Ovládanie ti uľahčí aj EPS, pri ktorom si môžeš vybrať rovno z troch módov (Max, Mid, Min).
7. Neprejadzné? Neexistuje!
Svetlá výška 305 mm, zdvih odpruženia 235 mm vpredu a 255 mm vzadu, dvojité kyvky a veľké nájazdové a odjazdové uhly robia z Xwolfa 1000 šelmu, ktorá sa preštrikuje aj ozaj brutálnym terénom. Zhltne ťažké prekážky, vyjde aj tú najstrmšiu roklinu a ani v extrémnom zjazde ti s ňou kotrmelce nehrozia.
8. Tlmiče, čo rozumejú tvojmu zadku
Raz chceš kĺzať terénom ako po hodvábe, inokedy byť drsňák, čo si užíva každý hrboľ? Na litrovom vlkovi si môžeš vybrať zo siedmich polôh tlmičov. Takže si presne také nastavenie na aké má práve chuť nájde určite každý.
9. Brzdy spoľahlivé ako maják v búrke
Silný stroj bez spoľahlivých bŕzd sa mení na neriadenú strelu. Preto si v Loncine na brzdovom systéme dali fakt záležať. Na každom kolese sa môžeš oprieť o kotúčovú brzdu s hydraulickým systémom. Brzdiť môžeš samozrejme rukami aj nohami. V ľahšom teréne ťa podrží ABS. V poriadnej divočine si ho ale ľahko vypneš.
10. Geniálny pomer cena-výkon
Asi si vravíš, že také prémiové vybavenie bude stáť poriadnu šupu, čo? Omyl! Vymazlenú štvorkolku Loncin Xwolf 1000 si môžeš kúpiť už za 11 490 evri. Podobné 4kolky pritom bežne stoja aj o 3-4 litre viac. A XWolf ich poráža nielen v cene, ale aj vo väčšine parametrov. Nenechaj sa opiť „zavedenou“ značkou. Poď radšej do TOP kvality za nepremrštenú cenu. Môžeš len vyhrať!