Poď sa zoznámiť
Štvorkolkový valník pre poriadnych pracantov
Hľadáš pracovný stroj, ale najväčšia štvorkolka ti je malá? Práve si ma našiel! Som povinná výbava novodobých rančerov. Áno, kedysi to bol kolt, laso a rýchly kôň. Ale tých vďaka môjmu výkonu 32 kW osedláš rovno 44. A to už je slušný záprah! Namiesto lasa ti ponúknem poriadny navijak a hlavne úplne bombastickú sklopnú korbu.
Dejiny tvojej práce sa začnú deliť na dobu pred korbou a po nej.
Vďaka nej sa stanem tvojím rozdielovým hráčom. Na korbe totiž pohodlne odvezieš až 180 kíl matrošu. A keby ti to nestačilo, môžeš za mňa pripojiť ešte offroad vozík. Na ten toho naložíš fakt veľa, pretože ťažné zariadenie odtiahne parádnych 680 kg. Aby sme túto porciu nákladu zabrzdili, mám brzdy na všetkých kolesách. Nechýbajú mi stabilizátory na prednej aj zadnej náprave, takže v zákrutách sa nevlním, ale pekne držím stopu.
Spolu môžeme makať celoročne
No ale späť k štvorkolkovej histórii. Ten rozdiel v pohodlí bude ako medzi pravekom a súčasnosťou. Vďaka streche a čelnému rýchloupínaciemu plexi ťa nerozhodí žiaden šplechot – ani dažďový zvrchu, ani blatový zospodu. A keby si túžil ešte po väčšom komforte, vytuníš si ma pomocou celej zatvorenej kabíny a vykurovania. Potom so mnou môžeš makať fakt celoročne. Alebo skôr môžete, pretože v teple nájdu pohodlné sedačky hneď dvaja makači.
Dušou som stále štvorkolka
Čo by si o mne ešte tak chcel vedieť? Možno to, že mám EPS, pohon na všetky štyri a uzávierku predného diferenciálu. No a potom sú tu také tie klasické miery typu 62 Nm pri 4 500 ot./min. Viac údajov si v pohode omrkni v záložke Technické údaje. Aha, a skoro by som zabudol! Namiesto riadidiel mám volant. Ale dušou som stále štvorkolka.
Technické údaje
Motor
Objem motora | 686 cm3 |
Typ motora | štvortaktný jednovalec SOHC |
Maximálny výkon | 32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm |
Maximálny krútiaci moment | 62 Nm / 4 500 rpm |
Sekundárny pohon | 4x4, kardanom / uzávierka predného diferenciálu |
Prevodovka | automat / variátor - L / H / N / R / P |
Štartér | elektrický |
Chladenie | vodou a olejem |
Emisná norma | EURO 4 |
Systém dávkovania paliva | EFI Delphi |
Objem nádrže | 28 litrů |
Maximálna rýchlosť | 59 km/hod (offroad 80 km/h) |
Brzdy a podvozok
Odpruženie vpredu | nezávisle zavesené a dvojité A-ramená, hydraulické tlmiče s nastaviteľnou pružinou |
Odpruženie vzadu | nezávisle zavesené a dvojité A-ramená, hydraulické tlmiče s nastaviteľnou pružinou |
Pneu vpredu | 25x8-12 |
Pneu vzadu | 25x10-12 |
Brzdy vpredu | 2x hydraulická kotúčová |
Brzdy vzadu | 2x hydraulická kotúčová |
Parkovacia brzda | áno |
Rozmery a hmotnosti
Rozmery (D׊×V) | 2 957 x 1 532 x 1 995 mm |
Pohotovostná hmotnosť | 575 kg |
Výška sedadla | 955 mm |
Svetlá výška | 260 mm |
Rozmery korby | 958 x 1 172 x 320 mm |
Nosnosť korby | 180 kg |
Homologácia
Typ homologácie | T1b |
Počet povolených miest na sedenie | 2 |
Potrebné vodičské oprávnenie | B nebo T |
Základná výbava
Elektrický posilňovač riadenia (EPS) | áno |
Elektrický navijak | áno - 2 500 liber |
Čelné plexi | áno - delené |
Dvere | áno - plastové polovičné |
Duralové kryty ramien | áno + predné časti pod navijakom |
Stabilizátory na přednej i zadnej náprave | áno |
Ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou | áno (zapísané v TP na 680 kg) |
Cenník doplnkovej výbavy
Celozatvorená kabína s dverami, kúrením a stieračmi od českého výrobcu DFK. Cena vr. DPH bez montáže: |
4 490 EUR |
Prezri si detaily
Naskoč do sedla
Na stiahnutie
Máš radšej riadidlá ako volant?
Máš vybrané? nájdi si nášho parťáka vo svojom oklolí a príď sa na UWolfa pozrieť naživo
Príď k nám alebo k niektorému z našich parťákov do predajne Loncin, kde si môžeš UTVéčko prezrieť alebo naživo ohmatať. Než tam pôjdeš, zisti si či ho majú skladom. V prípade, že nie, na Loncin základni v Benešove aj Prešove je na 100% aj model na vyskúšanie.