Poď sa zoznámiť
Alfa samec štvorkolkovej svorky
Som šelma, na ktorej prefrčíš aj tou najbrutálnejšou divočinou. Proti srsti mi ale nie je ani jazda na kochačku – napríklad, keď budeš chcieť vyvenčiť svoju samičku. Na to mi s prstom v nose stačia iba zadné kolesá. Keď však treba, roztočím aj tie predné a vyškriabem sa na vrchol aj tej najstrmšej rokliny. Už prvá jazda zapáli v očiach okolitých zvedavcov plamene neskonalého obdivu a pasuje ťa do role neohrozeného vodcu štvorkolkovej svorky. Kedykoľvek ťa ľudia zazrú, hneď si budú šepkať: „Aha, štvorkolkový alfa samec si značkuje revír.” A že je poriadne veľký! Do nádrže totiž dostaneš celých 21 litrov benzínu. A to je šťavy pokojne na 300 kilákov.
Motor ako z bavoráka
Pod kapotou mi búši vyspelý jednovalec s objemom 686 kubíkov. Vyrábajú ho v LONCINe technológiou rovnakou ako BMW. Tejto obrej fabrike verí Bé-eM-Wéčko natoľko, že si v nej dáva vyrábať nielen motory, ale na kompletku aj niektoré motocykle a skútre.
Z kože ma len tak nezoderieš
Radenie mám návykovo jednoduché. Kvalty prehodíš, skôr, ako by si povedal VLK. A najmä! Nemusíš pri tom stáť na brzde. Aj keď budeš jazdiť ako úplný divoch, môj variátor to s tebou vydrží o tretinu dlhšie, než je obvyklé. Vďaka uzamykateľnému predku nestiahnem chvost ani pred najväčšou výzvou. Aj elektroniku mám ako z učebnice. Statický prúd držím pod 1 mA. To dokáže iba jediné percento konkurenčných strojov! Čo to znamená pre teba? Okamžite ma naštartuješ, a to aj po dlhodobom parkovaní. Pokojne aj po pol roku. Už v základe som fakt výstavný kus s elektro posilňovačom riadenia, vďaka ktorému pošetríš bicáky na ozajstnú prácu.
Prístrojovka ako v lietadle a skoro tona na guli
Za riadidlami si budeš pripadať ako v kokpite. Na digitálnom displeji krásne uvidíš všetky infošky o mojej kondícii aj štýle tvojej jazdy. Pomocou blútútu navyše v okamihu spáruješ telefón, a tak budeš mať na očiach echo o prichádzajúcich hovoroch. O môj spodok sa stará spešľ ochranná platňa. O ten tvoj sa postarajú extrémne pohodlné sedačky. Na Vlkovi jednoducho tvoja zadnica vlka nechytí! A keď už sme pri tých intímnostiach, tak moja guľa utiahne až 800 kíl. Takže do vozíka môžeš nahádzať poriadny náklad, alebo prevážať celú svorku pomocníkov. Zaťal som pazúr do tvojej zvedavosti? Príď otestovať, ako reve motor štvorkolkového alfa samca! Napríklad do môjho brlohu.
Technické údaje a výbava
Motor
Objem motora | 686 cm3 |
Typ motora | štvortaktný jednovalec SOHC |
Maximálny výkon | 32 kW (44 Ps) / 5 500 rpm |
Maximálny krútiaci moment | 66 Nm / 4 500 rpm |
Sekundárny pohon | 4x4, kardanom / uzávierka predného diferenciálu |
Prevodovka | automat / variátor - L / H / N / R / P |
Štartér | elektrický |
Chladenie | vodou a olejom |
Emisná norma | EURO 4 |
Systém dávkovania paliva | EFI Bosch |
Objem nádrže | 21 litrov |
Maximálna rýchlosť | 60 km/h, (offroad 100 km/h) |
Brzdy a podvozok
Odpruženie vpredu | 2x plynokapalínový tlmič s nastaviteľnou pružinou |
Odpruženie vzadu | 2x plynokapalínový tlmič s nastaviteľnou pružinou |
Pneu vpredu | 25x8-12 |
Pneu vzadu | 25x10-12 |
Brzdy vpredu | 2x hydraulická brzda s dierovaným kotúčom (ø 210 mm) |
Brzdy vzadu | 2x hydraulická brzda s dierovaným kotúčom (ø 210 mm) |
Parkovacia brzda | áno |
Ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou | áno (zapísané v TP na 800 kg) |
Rozmery a hmotnosti
Rozmery (D׊×V) | 2 040 x 1 190 x 1 298 mm / Dĺhá verzia 2 220 x 1 190 x 1 438 mm |
Pohotovostná hmotnosť | 370 kg / Dĺhá verzia 388 kg |
Výška sedadla | 910 mm |
Svetlá výška | 280 mm |
Homologácia
Typ homologácie | T3b |
Počet povolených osôb na sedadle | 2 |
Potrebné vodičské oprávnenie | B nebo T |
Základná výbava
✓ elektrický posilňovač riadenia - EPS |
✓ alu kolesa 12" |
✓ 3x 12 V zásuvka (zapaľovač + 2x USB) |
✓ zámok riadenia integrovaný v spínacej skrinke |
✓ 2x vodeodolný kastlík v prednom blatníku a v zadnej časti štvorkolky |
✓ prídavné sedadlo s operadlom a držadlami pre spolujazdca (iba MAX verzia) |
✓ homologované ťažné zariadenie na 800 kg s el. zásuvkou |
✓ silný elektrický navijak so silou 3 000 libier |
✓ krytky rúk |
✓ ochranné lemy blatníkov |
✓ prepínanie pohonu 2x4/4x4 + uzávierka predného diferenciálu |
✓ predný ochranný rám s plastovým zakrytím |
✓ predný aj zadný nosič s možnosťou naložiť na ne až 80 kg nákladu |
✓ full LED dynamické predné a zadné smerovky integrované do predných aj zadných LED svetiel |
Cenník verzií a výbavy
XWolf 700i EPS 4x4 - (krátka verzia) | 7 790 € |
XWolf 700i Long EPS 4x4 - (dlhá verzia) | 8 190 € |
Přední originální box - pasuje na obe verzie | 235 € |
Zadní originální box - pasuje na obe verzie | 275 € |
Pozri tie detaily
Naskoč do sedla
Na stiahnutie
A čo o mne hovoria tí, ktorí už ma majú v rukách?
Pozri ďalšie modely pracovných štvorkoliek Loncin
Máš vybrané? nájdi si nášho parťáka vo svojom oklolí a príď sa na štvorkolku pozrieť naživo
Na mape showroomov si nájdi toho, ku ktorému to máš najbližšie a dohovor si prehliadku alebo rovno nákup. Môžeš mu zavolať alebo poslať dopyt cez formulár, ktorý nájdeš pri každom modeli štvorkolky pod tlačítkom „Mám záujem“