Xwolf 700i MUD EPS 4×4

Štvorkolka, čo nezapadne

Objem motora
686 cm³
Výkon
32 kW
Vodičský preukaz
B, T
Pohon
4x4
Homologizácia
T3b
vybrať variantu

Vyberte: Variantu.

8 990
8 990 €

Výberu nezodpovedá žiadna položka.

Poď sa zoznámiť

mareksaroch.cz-18570

Bahniak, ktorý prefrčí aj cez ten najväčší sajrajt

Možno už poznáš môjho brata z vlčej svorky. Ale oproti štvorkolke XWolf 700i EPS som trošku viac vykŕmený a navyše mám:

✓ Alu kolesá o dva palce väčšie. Braček frčí na 12", ja valím na 14". 

✓ Väčšie pneu s drsňáckou vzorkou. Aj keď tá zdrobnenina tu nemá čo robiť. Ten vzor je totiž fakt brutálny. Bráchovi nakladám aj veľkosťou gúm. Na predných labách nosím 27×9-14". Vzadu dokonca 27×11-14".

✓ Vodný chladič a sanie vytiahnuté na prednom nosiči. A jasnačka, že v drsňáckom kryte. Nech vletíš do akéhokoľvek bordelu, chladič sa ti nezalepí. Tak si to bahníčko vychutnaj, motor v ňom neuvaríš.

✓ Originál kryt podvozku. A si píš, že nie len tak hocijaký. Žiadna ochrana z tenkého plastu, čo neochráni ani vĺčatá, aby si vyvalil ďalšie tri stovky za niečo poriadne. So mnou si v pohode. Už v základe mám kryt z hliníkovej zliatiny. A to je kur..ník poriadna ochrana podvozku aj v tom najdrsnejšom teréne.

✓ Nastaviteľná tuhosť podvozku. Jak sa povie po slovensky, toto je fakt gejmčendžer! Vďaka mojim plynovo–kvapalinovým tlmičom s externou nádobkou si tuhosť podvozku našteluješ tak ako potrebuješ. 

✓ Ochranné rámy už v základe. Nie som žiadne holátko Predné aj zadné chrániče mám na sebe automaticky už od výroby. A to táto sada inak stojí viac ako štyri stovky.

MUD dá blatu MAT!

Tak si to zrátajme: Za všetky tieto ozaj užitočné vychytávky dáš oproti klasickému sedemkilu len o smiešny liter aj niečo viac. Sám vidíš, že keby si to celé montoval samostatne, tak by si tú sumičku dal len za kryt podvozku a ochranné rámy. Takže ak sa ozaj nebojíš zašpiniť a chceš brázdiť fakt, že náročné terény, tak neni o čom...

Svoje meno som nedostal len tak, to, že som bahniak, si fakt zaslúžim. Ideálny quad do blatíčka. Tak sa nenechaj vyšachovať terénom a poďme dať spolu blatu mat. Mrkni na moje parametre, a dáš mi za pravdu. Alebo sa vykašli na teóriu a rovno si ma príď vyskúšať!

Technické údaje a výbava

Motor

Objem motora 686 cm3
Typ motora štvortaktný jednovalec SOHC
Maximálny výkon 32 kW (44 Ps) / 5 500 ot./min.
Maximálny krútiaci moment 66 Nm / 4 500 ot./min.
Sekundárny pohon 4x4, kardan / uzávierka predného diferenciálu 
Prevodovka automat / variátor - L / H / N / R / P
Štartér elektrický
Chladenie vodou (chladič hore) a olejom
Emisná norma EURO 4
Systém dávkovania paliva EFI Bosch
Objem nádrže 21 litrov
Maximálna rýchlosť 60 km/h, (offroad 100 km/h)

Brzdy a podvozok

Predné odpruženie 2× nastaviteľný, plynovokvapalinový tlmič s externou nádobkou a nastaviteľnou pružinou
Zadné odpruženie 2× nastaviteľný, plynovokvapalinový tlmič s externou nádobkou a nastaviteľnou pružinou
Predná pneu 27×9-14
Zadná pneu 27×11-14
Predné brzdy 2× hydraulická brzda s dierovaným kotúčom (ø 210 mm)
Zadné brzdy 2× hydraulická brzda s dierovaným kotúčom (ø 210 mm)
Parkovacia brzda áno 
Ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou áno (zapísané v TP na 800 kg)

Rozmery a hmotnosti

Rozmery (D׊×V) iba dlhá verzia 2 220 x 1 190 x 1 438 mm
Pohotovostná hmotnosť 388 kg
Výška sedadla 940 mm
Světla výška 310 mm

Homologizácia

Typ homologizácie T3b
Počet povolených osôb na sedadle 2
Potrebné vodičské oprávnenie B alebo T

Základná výbava

✓ elektrický posilňovač riadenia - EPS
✓ alu kolesá 14"
✓ 3x 12 V zásuvka (zapaľovač + 2x USB)
✓ zámok riadenia integrovaný v spínacej skrinke
✓ 2x vodeodolná odkladacia skrinka (v prednom blatníku a v zadnej časti štvorkolky)
✓ prídavné sedadlo s operadlom a madlom pre spolujazdca
✓ homologizované ťažné zariadenie na 800 kg s el. zásuvkou
✓ silný elektrický navijak so silou 3 000 libier
✓ kryty rúk
✓ ochranné lemy blatníkov
✓ prepínanie pohonu 2x4/4x4 + uzávierka predného diferenciálu
✓ predný a zadný ochranný rám
✓ zadný nosič s možnosťou naložiť naň až 80 kg nákladu
✓ full LED dynamické predné a zadné smerovky integrované do predných aj zadných LED svetiel
✓ chránený vodný chladič proti bahnu a nečistotám, umiestnený na prednom nosiči
✓ zvýšené sanie variátora, umiestnené v kryte chladiča na prednom nosiči
✓ plne nastaviteľné plyno/kvapalinové tlmiče s externou nádobkou
✓ kryt celého podvozku, vrátane ramien zo zliatiny hliníka
✓ stupačky vodiča a spolujazdca zo zliatiny hliníka
✓ pneumatiky do extrémneho terénu s rozmermi 27×9-14 a 27×11-14
✓ plasty vo farbe Desert Yellow (púštna žltá) 

Pozri na tie detaily

Xwolf 700 MUD-detail-1

Nastav si tuhosť podvozku

Pod kožuchom skrývam plynovo–kvapalinové tlmiče s externou nádobou. Vďaka tomu si nastavíš tuhosť podvozku presne podľa typu dobrodružstva, na ktoré sa spolu zrovna vydáme. Mega, nie?

Xwolf 700 MUD-detail-2

Poriadny quad nevyrazí bez ochrany...

... podvozku. A tento kryt nie je žiadne blato. Ten je totiž do blata. Ozajstného. Normálne ti na quad buchnú ochranu z tých smiešnych tenkých plieškov alebo plastu. Za poriadny kryt pýtajú poriadnu škváru. Tak 400 stovky, a viac. Kašli na nich. Ja ti dám už v základe robustný kryt podvozku z hliníkovej zliatiny.

Xwolf 700 MUD-detail-3

Chladič na prednom nosiči

Vodný chladič si tróni pekne v kryte na mojom prednom nosiči. Ten sa nezalepí, ani keď ho zaboríš do sebeväčších sra(ndi)čiek... Takže motor určite neuvaríme, žiaden strach!

Xwolf 700 MUD-detail-3-ochranne-ramy-1

Predný ochranný rám

A keby to náhodou ozaj niekam oprieš a zahráme si baran, baran, buc, tento fešák ochráni teba aj moje svetlá, chladič a ďalšie citlivé nádobíčko.

Xwolf 700 MUD-detail-3-ochranne-ramy

Zadný ochranný rám

Kryjem si zadok. Zadný ochranný rám je nielen praktický, ale navyše mi fakticky sekne. Ale na krásu sa nehrá, hlavné je, že oba chrániče mám už v základe. Nedoplácaš ani cent!

Šup do sedla a ideme

Mrkni aj na menších vlkov

Vybrané? Nájdi si v tvojom okolí niektorého z našich partnerov a príď si štvorkolku omrknúť naživo

Na mape showroomov si vyber toho, ktorý sa ti najviac pozdáva a dohodni si prehliadku. Alebo rovno nákup. Môžeš zavolať alebo sa informovať cez formulár, ktorý nájdeš pri každom modeli štvorkolky. Klikaj na tlačidlo "Mám zájem".