Xwolf 700i MUD EPS 4×4

    Štvorkolka, čo nezapadne

    Objem motora
    686 cm³
    Výkon
    32 kW
    Vodičský preukaz
    B, T
    Pohon
    4x4
    Homologizácia
    T3b
    vybrať variantu

    Vyberte: Variantu.

    8 990
    8 990 €

    Výberu nezodpovedá žiadna položka.

    Poď sa zoznámiť

    mareksaroch.cz-18570

    Bahniak, ktorý prefrčí aj cez ten najväčší sajrajt

    Možno už poznáš môjho brata z vlčej svorky. Ale oproti štvorkolke XWolf 700i EPS som trošku viac vykŕmený a navyše mám:

    ✓ Alu kolesá o dva palce väčšie. Braček frčí na 12", ja valím na 14". 

    ✓ Väčšie pneu s drsňáckou vzorkou. Aj keď tá zdrobnenina tu nemá čo robiť. Ten vzor je totiž fakt brutálny. Bráchovi nakladám aj veľkosťou gúm. Na predných labách nosím 27×9-14". Vzadu dokonca 27×11-14".

    ✓ Vodný chladič a sanie vytiahnuté na prednom nosiči. A jasnačka, že v drsňáckom kryte. Nech vletíš do akéhokoľvek bordelu, chladič sa ti nezalepí. Tak si to bahníčko vychutnaj, motor v ňom neuvaríš.

    ✓ Originál kryt podvozku. A si píš, že nie len tak hocijaký. Žiadna ochrana z tenkého plastu, čo neochráni ani vĺčatá, aby si vyvalil ďalšie tri stovky za niečo poriadne. So mnou si v pohode. Už v základe mám kryt z hliníkovej zliatiny. A to je kur..ník poriadna ochrana podvozku aj v tom najdrsnejšom teréne.

    ✓ Nastaviteľná tuhosť podvozku. Jak sa povie po slovensky, toto je fakt gejmčendžer! Vďaka mojim plynovo–kvapalinovým tlmičom s externou nádobkou si tuhosť podvozku našteluješ tak ako potrebuješ. 

    ✓ Ochranné rámy už v základe. Nie som žiadne holátko Predné aj zadné chrániče mám na sebe automaticky už od výroby. A to táto sada inak stojí viac ako štyri stovky.

    MUD dá blatu MAT!

    Tak si to zrátajme: Za všetky tieto ozaj užitočné vychytávky dáš oproti klasickému sedemkilu len o smiešny liter aj niečo viac. Sám vidíš, že keby si to celé montoval samostatne, tak by si tú sumičku dal len za kryt podvozku a ochranné rámy. Takže ak sa ozaj nebojíš zašpiniť a chceš brázdiť fakt, že náročné terény, tak neni o čom...

    Svoje meno som nedostal len tak, to, že som bahniak, si fakt zaslúžim. Ideálny quad do blatíčka. Tak sa nenechaj vyšachovať terénom a poďme dať spolu blatu mat. Mrkni na moje parametre, a dáš mi za pravdu. Alebo sa vykašli na teóriu a rovno si ma príď vyskúšať!

    Technické údaje a výbava

    Motor

    Objem motora 686 cm3
    Typ motora štvortaktný jednovalec SOHC
    Maximálny výkon 32 kW (44 Ps) / 5 500 ot./min.
    Maximálny krútiaci moment 66 Nm / 4 500 ot./min.
    Sekundárny pohon 4x4, kardan / uzávierka predného diferenciálu 
    Prevodovka automat / variátor - L / H / N / R / P
    Štartér elektrický
    Chladenie vodou (chladič hore) a olejom
    Emisná norma EURO 4
    Systém dávkovania paliva EFI Bosch
    Objem nádrže 21 litrov
    Maximálna rýchlosť 60 km/h, (offroad 100 km/h)

    Brzdy a podvozok

    Predné odpruženie 2× nastaviteľný, plynovokvapalinový tlmič s externou nádobkou a nastaviteľnou pružinou
    Zadné odpruženie 2× nastaviteľný, plynovokvapalinový tlmič s externou nádobkou a nastaviteľnou pružinou
    Predná pneu 27×9-14
    Zadná pneu 27×11-14
    Predné brzdy 2× hydraulická brzda s dierovaným kotúčom (ø 210 mm)
    Zadné brzdy 2× hydraulická brzda s dierovaným kotúčom (ø 210 mm)
    Parkovacia brzda áno 
    Ťažné zariadenie s elektrickou zásuvkou áno (zapísané v TP na 800 kg)

    Rozmery a hmotnosti

    Rozmery (D׊×V) iba dlhá verzia 2 220 x 1 190 x 1 438 mm
    Pohotovostná hmotnosť 388 kg
    Výška sedadla 940 mm
    Světla výška 310 mm

    Homologizácia

    Typ homologizácie T3b
    Počet povolených osôb na sedadle 2
    Potrebné vodičské oprávnenie B alebo T

    Základná výbava

    ✓ elektrický posilňovač riadenia - EPS
    ✓ alu kolesá 14"
    ✓ 3x 12 V zásuvka (zapaľovač + 2x USB)
    ✓ zámok riadenia integrovaný v spínacej skrinke
    ✓ 2x vodeodolná odkladacia skrinka (v prednom blatníku a v zadnej časti štvorkolky)
    ✓ prídavné sedadlo s operadlom a madlom pre spolujazdca
    ✓ homologizované ťažné zariadenie na 800 kg s el. zásuvkou
    ✓ silný elektrický navijak so silou 3 000 libier
    ✓ kryty rúk
    ✓ ochranné lemy blatníkov
    ✓ prepínanie pohonu 2x4/4x4 + uzávierka predného diferenciálu
    ✓ predný a zadný ochranný rám
    ✓ zadný nosič s možnosťou naložiť naň až 80 kg nákladu
    ✓ full LED dynamické predné a zadné smerovky integrované do predných aj zadných LED svetiel
    ✓ chránený vodný chladič proti bahnu a nečistotám, umiestnený na prednom nosiči
    ✓ zvýšené sanie variátora, umiestnené v kryte chladiča na prednom nosiči
    ✓ plne nastaviteľné plyno/kvapalinové tlmiče s externou nádobkou
    ✓ kryt celého podvozku, vrátane ramien zo zliatiny hliníka
    ✓ stupačky vodiča a spolujazdca zo zliatiny hliníka
    ✓ pneumatiky do extrémneho terénu s rozmermi 27×9-14 a 27×11-14
    ✓ plasty vo farbe Desert Yellow (púštna žltá) 

    Pozri na tie detaily

    Xwolf 700 MUD-detail-1

    Nastav si tuhosť podvozku

    Pod kožuchom skrývam plynovo–kvapalinové tlmiče s externou nádobou. Vďaka tomu si nastavíš tuhosť podvozku presne podľa typu dobrodružstva, na ktoré sa spolu zrovna vydáme. Mega, nie?

    Xwolf 700 MUD-detail-2

    Poriadny quad nevyrazí bez ochrany...

    ... podvozku. A tento kryt nie je žiadne blato. Ten je totiž do blata. Ozajstného. Normálne ti na quad buchnú ochranu z tých smiešnych tenkých plieškov alebo plastu. Za poriadny kryt pýtajú poriadnu škváru. Tak 400 stovky, a viac. Kašli na nich. Ja ti dám už v základe robustný kryt podvozku z hliníkovej zliatiny.

    Xwolf 700 MUD-detail-3

    Chladič na prednom nosiči

    Vodný chladič si tróni pekne v kryte na mojom prednom nosiči. Ten sa nezalepí, ani keď ho zaboríš do sebeväčších sra(ndi)čiek... Takže motor určite neuvaríme, žiaden strach!

    Xwolf 700 MUD-detail-3-ochranne-ramy-1

    Predný ochranný rám

    A keby to náhodou ozaj niekam oprieš a zahráme si baran, baran, buc, tento fešák ochráni teba aj moje svetlá, chladič a ďalšie citlivé nádobíčko.

    Xwolf 700 MUD-detail-3-ochranne-ramy

    Zadný ochranný rám

    Kryjem si zadok. Zadný ochranný rám je nielen praktický, ale navyše mi fakticky sekne. Ale na krásu sa nehrá, hlavné je, že oba chrániče mám už v základe. Nedoplácaš ani cent!

    Šup do sedla a ideme

    Mrkni aj na menších vlkov

    Vybrané? Nájdi si v tvojom okolí niektorého z našich partnerov a príď si štvorkolku omrknúť naživo

    Na mape showroomov si vyber toho, ktorý sa ti najviac pozdáva a dohodni si prehliadku. Alebo rovno nákup. Môžeš zavolať alebo sa informovať cez formulár, ktorý nájdeš pri každom modeli štvorkolky. Klikaj na tlačidlo "Mám zájem".