Záruka a servis

Vybral si si svoju vysnívanú štvorkolku, už sa vidíš, ako spolu lietate niekde na ranči alebo po lese, keď ti v hlave vyskočí. „Ako je to vlastne so servisom a zárukou“?

Žiaden strach, nerob paniku. V tomto ohľade to máš u nás pozichrované!

 

K zákonnej, 2 ročnej záruke, od nás dostaneš ďalšie 2 roky bez limitov a obmedzení

S kúpou nového stroja máš automaticky dvojročnú záruku. Zákon je zákon. My ti k tej zákonnej, ale pribalíme ďalšie 2 roky navyše. Bez kecov, limitov, obmedzení a malých písmen pod čiarou... 

Pýtaš sa čo to znamená?

Toto. Neriešime koľko kilákov máš na štvorkolke nalietaných, ani to či si prvý, štvrtý alebo stý majiteľ. A absolútne nás nezaujíma či si fyzická osoba, alebo máš stoj napísaný na firmu. Záruka je záruka. Pre každého bez výnimky.

Čo musím urobiť, aby som dostal predĺženú záruku na 4 roky?

Nič čo by si aj tak nerobil stokrát a sám bez seba. Proste urob pár fotiek štvorkolky alebo seba na štvorkolke a napíš nám recenziu. Pošleme ti k tomu fakt kratučký formulár. Za 7 minút to máš hotové. Dva roky za 7 minút. To je fér, nie? A bratku, buď úprimný, neriešime či je tvoja recenzia na štvorkolku kladná nebo záporná. Teda... Čo to trepeme, riešime. Lebo ak bude z nejakého dôvodu záporná urobíme všetko preto, aby sme chybu napravili a už sa nikdy nezopakovala.

Veď to nikto nerobí, to sa vám vyplatí?

Pozri, s touto fabrikou robíme už nejakých pár rôčkov. Poznáme sa, veríme si a vieme čo si môžeme dovoliť. Tým nehovoríme, že je všetko dokonalé a nemôže sa to rozbiť. Môže, je to stroj. Ale tých reklamácií je tak málo, že to fakt nestojí ani za reč. Prečo myslíš, že si v tejto istej fabrike, na tých istých pásoch tými istými ľuďmi, dáva už viac ako 20 rokov vyrábať svoje motorky a skútre BMW? A buďme fér, ak si ty spokojný, tak tvoja recenzia nám môže priniesť nových zákazníkov.

A kde to má háčik, čo všetko záruka kryje?

Žiadny háčik, žiadne vytáčanie sa. Záruka kryje všetky náhradné diely a opravy súvisiace s poruchou, ktorá vznikla zlou konštrukciou mašiny alebo nekvalitným či poškodeným dielom. 

OK, a je teda niečo na čo sa záruka vyslovene nevzťahuje?

Jasné. Pneumatiky, brzdové doštičky, kotúče, lanká, žiarovky, filtre, reťazové sady, remene, čiže veci, ktoré podliehajú bežnému opotrebeniu. A nezabudni na to, že keď nejazdíš na mašine dlhšie ako 14 dní, je dobré udržiavať batériu fit nabíjačkou. Lebo keď sa na to vykašleš, baterka stratí svoju kapacitu a tým aj nárok na uznanie reklamácie. Kvalitná a správna nabíjačka stojí pár Eur a na 100 % sa vyplatí do nej zainvestovať. Ale takto, nechceme byť negatívni. Ako vravíme, tých reklamácií sa u nás rieši tak máličko, že aj na tie, ktoré by inde určite neuznali, nájdeme také riešenie, s ktorým budeš absolútne spokojný.

A kde všade môžem záručnú opravu riešiť?

Všade, v celej našej partnerskej sieti v Čechách a na Slovensku. Úplne bez problémov. Mimo SR a ČR, v Európe u všetkých predajcov Loncin. Len maj na pamäti, že tam kde nezastupujeme Loncin my, musíme všetko dohodnúť s tamojším importérom dopredu. Báš sa ale nemusíš, všetci kopeme v drese Loncin spoločne, poznáme sa a pomáhame si navzájom maximálne ako sa len dá.

Čo musím dodržať, aby som o záruku neprišiel?

Úplné základy, tak ako všade. Určite je potreba jazdiť na pravidelné garančky podľa predpísaných intervalov v servisnej knižke, do autorizovaných servisov Loncin. Len tam máš totiž istotu, že majú presné informácie o tom čo tvoja štvorkolka potrebuje a môže dostať. No a je dobré nás vopred kontaktovať ak si budeš chcieť na štvorkolku domontovať nejaké ne-origo príslušenstvo. Hlavne bacha na všelijakú elektroniku. Radšej to s nami skonzultuj, nemáme problém ti poradiť, aby si to mal všetko cajk.

A tie garančky, kam na ne mám jazdiť?  

Najlepšie urobíš, ak to privezieš k tomu partnerovi, kde si si štvorkolku kupoval. Budeš to mať najbližšie a predajca tvoj stroj pozná do poslednej skrutky. Veď na ňom robil predpredajný servis. A nalejme si čistého vína. Keďže si ho nechal zarobiť, tým, že si si u neho štvorkolku kúpil, urobí si na teba čas vždy a prednostne, tým sme si istí. 

A čo keď sa počas 4 rokov záručnej lehoty rozhodnem štvorkolku predať? Bude záruka pokračovať aj novému majiteľovi?

To si píš, že bude. Len nám to dajte vedieť. My to hodíme do nášho informačného systému, a potom napríklad môžeme nového majiteľa kontaktovať, keď fabrika vyhlási zvolávačku, alebo keď my urobíme zraz majiteľov štvorkoliek Loncin. Takže, keď svoj stroj predáš, zavolaj nám na telefón +420 606 140 000 alebo pošli mejla na sme@gorex.sk a my už ti dáme inštrukcie ako preregistrujeme mašiny na nového majiteľa.

Tak vidíš. S našimi strojmi môžeš záruku fakt pustiť z hlavy. 

Čo je pre nás ozaj dôležité, to je tvoja maximálna spokojnosť. Ale nielen s mašinou, aj s prístupom servisáka, predajcu, a tiež s nami, ako s importérom Loncin pre Slovensko a Česko.